Obchodní podmínky


I. Základní ustanovení


1.1 Tyto všeobecné smluvní podmínky upravují právní závazkové vztahy mezi:


Danou Semerákovou IČ: 17445485 

 Sídlo: Pulice 62, Dobruška 51801 

 Předmět činnosti: Služby péče o tělo – masérské, rekondiční a regenerační služby

 Adresa provozovny: nám. F.L. Věka 17, Dobruška 51801 (dále jen "provozovatel"), kupujícím poskytovaných služeb (dále jen "kupující") a uživatelem zakoupených služeb (dále jen "zákazník").

1.2 Provozovatel poskytuje masérské, rekondiční a regenerační služby na základě platného živnostenského oprávnění a dokladů osvědčujících odbornou způsobilost k vykonávaným činnostem (dále jen "služby" nebo též "masáž").

1.3 Nákupem dárkového poukazu nebo permanentky (pokud je aktuálně v nabídce) telefonickým, elektronickým nebo osobním objednáním služby, objednáním konkrétního termínu služby, projevuje kupující i zákazník svůj souhlas s všeobecnými obchodními podmínkami provozovatele. Nesouhlasí-li zákazník s těmito obchodními podmínkami, má možnost služby nevyužít.

1.4 Tyto obchodní podmínky se stávají nedílnou součástí každého smluvního vztahu uzavřeného mezi prodávajícím a zákazníkem. Odchylná ujednání ve smlouvě mají přednost před ustanovením obchodních podmínek.

1.5 Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění všeobecných obchodních podmínek.

  II.  Rozhodné právo a právní režim

2.1 Smluvní vztahy mezi Smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky.

2.2 V případě, že dohoda stran stanoví odlišná práva a povinnosti než tyto obchodní podmínky, případně dispozitivní ustanovení zákona, použije se dohoda stran. V případě, kdy tyto podmínky určují odlišná práva a povinnosti, než jaká jsou stanovena v dispozitivních ustanoveních zákona, použijí se tyto obchodní podmínky.

2.3 Zákazník souhlasí s možností použití komunikačních prostředků na dálku při uzavírání smlouvy a řešení vztahů ze smlouvy vyplývajících. Provozovatel používá pro komunikaci se zákazníkem veřejnou komunikační službu v cenách, jež nejsou vyšší než běžné ceny hovoru. Náklady vzniklé zákazníkovi při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí zákazník sám.

2.4 Smlouva strany zavazuje do okamžiku splnění všech vzájemných práv a povinností, pokud není sjednána možnost odstoupení od smlouvy.

2.5 Pro řešení sporu mezi provozovatelem a zákazníkem se použije úpravy dle ZOS pro řešení spotřebitelského sporu. Návrh může podat pouze zákazník, a to ve lhůtě jednoho roku ode dne, kdy kontaktoval provozovatele za účelem řešení sporu a jeho stížnost nebyla provozovatelem vyřešena. Provozovatel je povinen se k návrhu vyjádřit do 15 dnů. Náležitosti návrhu upravuje ZOS. Náklady na mimosoudní řízení si nese každá strana ze svého.

2.6 Česká obchodní inspekce je dozorovým orgánem nad plněním povinností stanovených zákonem na ochranu spotřebitele dle §23 ZOS. Aktuální informace o mimosoudním řešení sporu mezi zákazníkem a provozovatelem jsou dostupné na www.coi.cz. Řízení je zahájeno dnem, kdy pověřený subjekt obdrží návrh dle §20n ZOS.


III. Podmínky Poskytnutí služby

3.1 Zákazník je povinen před objednáním služby, popř. před samotným výkonem služby, informovat provozovatele o svých zdravotních potížích či o pouhých pochybnostech o svých zdravotních potížích, při nichž se služby nesmějí provádět nebo při nichž služby není vhodné provádět z důvodu vzniku či zhoršení zákazníkových zdravotních komplikací. Provozovatel doporučuje zákazníkovi, aby v případě jakýchkoliv svých potíží předem konzultoval vhodnost služeb se svým lékařem.

3.2 Ustanovení bodu 3.1 je naplněno vyplněním Dotazníku způsobilosti k masáži, ve kterém provozovatel zjišťuje případné kontraindikace masáže, a to při prvním využití služeb a následně nejpozději jednou za 12 měsíců. Zákazník svým podpisem tohoto dotazníku, dává najevo svůj informovaný souhlas a zároveň se tím zavazuje, že pokud dojde ke změně jeho zdravotního stavu, je povinen tuto skutečnost před další masáží nahlásit.

3.3 Odmítnutí vyplnění dotazníku dle bodu 3.2 může vést k odmítnutí poskytnutí služby.

3.4 Provozovatel neposkytuje své služby zejména při následujících potížích zákazníka

  • stav mimořádné únavnosti až vyčerpanosti a stav vyžadující klid na lůžku
  • všechny akutní stavy – horečka, virová a bakteriální onemocnění a při podezření na ně
  • horečnaté stavy a stavy v průběhu antibiotické léčby
  • tři týdny po dobrání antibiotik
  • infekční onemocnění
  • v místech křečových žil (varixů) a bércových vředů a u zánětu žil
  • choroby dutiny břišní spojené s krvácením
  • ženy, které menstruují
  • těhotné ženy a 6–8 týdnů po porodu
  • těsně po jídle, po požití alkoholu, po požití psychotropních látek
  • onkologická onemocnění – zhoubné nádory
  • onemocnění srdce, vrozené srdeční vady, onemocnění ledvin, epilepsie
  • hnisavé kožní onemocnění, otevřené rány, ekzémy, dermatitidy, maligní melanom kůže
  • záněty – kloubů, dutiny břišní, ledvin, močových cest, vaječníků, žlučníků a orgánů
  • hnisavá nebo plísňová onemocnění
  • ateroskleróza a osteoporóza
  • poruchy krvácivosti a léky na srážlivost krve
  • tromboembolické onemocnění, akutní trombózy
  • dlouhodobá medikace
  • místa, která se vůbec nemasírují: třísla, oblast pohlavních orgánů, axily

(podpažní jamky), podkolenní jamky, prsa u žen, prsní bradavky u mužů

3.5 Každý zákazník je plně zodpovědný za svůj zdravotní stav. Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za případné zdravotní komplikace, jež vzniknou zákazníku v důsledku jím před výkonem služby neohlášených či zatajených zdravotních potíží, kterými tento zákazník trpí, či nerespektováním výše uvedených kontraindikací.


IV. Uzavření smlouvy a objednávka termínu služeb

4.1 Zákazník provádí objednání termínu služby prostřednictvím závazné objednávky. Objednávku může zákazník učinit osobně, telefonicky, elektronicky písemně, prostřednictvím aplikací třetích stran či sociálních sítí.

4.2 Termín služby je třeba dohodnout a rezervovat předem. Dohodnutý termín je závazný. Provozovatel si na dohodnutý termín návštěvy zákazníka rezervuje příslušný čas. Pokud se na jeden termín na jednom místě objednává více osob, musí být rovněž tento počet osob přítomen na místě v daný termín, schopen absolvovat objednané služby.

4.3 Pokud se z vážných důvodů na straně zákazníka nemůže v dohodnutém termínu služba uskutečnit, je zákazník povinen o tom předem informovat provozovatele prokazatelným způsobem, nejpozději však 24 hodin před zahájením objednané služby.

(Nezvedá-li provozovatel telefon, zavolá zpět na zmeškaný hovor, pro účely přeobjednání se za uskutečnění přeobjednání považuje čas zmeškaného hovoru).

Omluvu a návrh na přeobjednání lze zaslat i prostřednictvím SMS zprávy nebo emailu.

4.4 Zákazník je povinen informovat provozovatele i v případě, že nestihne termín pro přeobjednání (tj. 24 hodin před započetím služby). V takovém případě se jeho absence považuje za omluvenou, ale zákazník je povinen uhradit provozovateli 50% ceny z promeškané služby, a to při příštím poskytnutí služby nebo na výzvu provozovatele. Tato částka může být také odečtena z hodnoty zakoupeného poukazu.

4.5 Dostaví-li se masér na dohodnutý termín opožděně, bude masáž provedena v dohodnutém rozsahu.


V. Cena služeb a platební podmínky

5.1 Veškeré ceny služeb jsou stanoveny aktuálním ceníkem služeb, který je dostupný na webových stránkách provozovatele. Provozovatel není plátcem DPH a z tohoto důvodu jsou veškeré ceny služeb vždy uváděny, jako ceny konečné. Cena služby je rámcově dohodnuta mezi zákazníkem a provozovatelem před začátkem služby.

V případě potřeby navýšení ceny ať už vzhledem k požadavku klienta nebo návrhu rozšíření služby ze strany maséra je toto navýšení rovněž ihned odsouhlaseno, jak zákazníkem, tak provozovatelem. Platbu je možné uskutečnit v hotovosti nebo bankovním převodem. Objednáním služby, zákazník nebo kupující souhlasí s cenami dle ceníku. Změna cen vyhrazena a rozhoduje datum objednání.


VI. Dostavení se do provozovny a důsledky absence

6.1 Zákazník je povinen dostavit se s dostatečným předstihem před objednaným termínem do provozovny provozovatele na adresu určenou v bodě 1.1 těchto obchodních podmínek. Za dostatečný předstih jen považováno cca 10 minut před začátkem termínu. Pokud se zákazník dostaví více jak 15 minut předem, negarantuje provozovatel možnost vpustit zákazníka do prostor provozovny.

6.2 Dostaví-li se zákazník po dohodnutém termínu, bude služba provedena ve zkráceném rozsahu tak, že skončí v původně stanoveném čase. Zákazník bere na vědomí, že u některých služeb kratšího časového rozsahu, při velkém zpoždění zákazníka, případně u některých konkrétních typů služeb výše uvedené aplikovat nelze, a pokud zákazník dorazí se zpožděním více než 15 minut k poskytnutí služby již na základě rozhodnutí provozovatele dojít nemusí a takovýto pozdní příchod bude považován za neomluvenou absenci z důvodů na straně zákazníka dle ustanovení 6.3 těchto obchodních podmínek.

6.3 V případě nepřítomnosti bez omluvy nebo příchodu na masáž se zpožděním delším než 15 minut podle bodu 6.2 bude po zákazníkovi požadována úhrada hodnoty rezervované doby ve výši objednané masáže, případně bude rovnou odečtena z hodnoty poukazu. Úhrada bude provedena nejpozději v dalším termínu masáže, případně na výzvu provozovatele.

6.4 V případě nepřítomnosti zákazníka s omluvou podle bodu 4.4 těchto obchodní podmínek je zákazník povinen uhradit 50% ceny z promeškané služby, a to při příštím poskytnutí služby nebo na výzvu provozovatele. Tato částka může být také odečtena z hodnoty zakoupeného poukazu.

6.5 Provozovatel si vyhrazuje právo neposkytnout zákazníkovi službu, pokud nezaplatil za svou absenci při předchozích službách podle bodu 6.3 a 6.4 těchto obchodních podmínek.

6.6 V případě opakující se absence zákazníka si provozovatel vyhrazuje právo takového zákazníka na další masáže již neobjednávat / zrušit jeho rezervaci. Tento postup nemá vliv na povinnost zákazníka uhradit již poskytnuté služby nebo svou absenci podle bodů 6.3 a 6.4 těchto obchodních podmínek.

6.5 Nemůže-li provozovatel objednanou službu zákazníkovi poskytnout pro nenadálé překážky na své straně (např. nedostatečný zdravotní stav, závažné osobní překážky, porucha na zařízení, překážka v dopravě atd.), bude zákazníkovi nabídnut náhradní termín služby.


VII. Průběh poskytování služby

7.1 Zákazník je povinen po celou dobu poskytování služby dbát pokynů provozovatele a svým jednáním a chováním umožnit řádný průběh poskytování služeb. V případě, že tomu tak nebude, jedná se o důvod k odmítnutí nebo přerušení služby podle čl. VIII těchto obchodních podmínek.

7.2 Zákazník je před každou masáží instruován o zdravotních rizicích, indikacích a kontraindikacích. Pokud se rozhodne masáž podstoupit, dává tím jasně a svobodně najevo svůj informovaný souhlas.

7.3 Zákazník je před každou následnou masáží tázán na pocity, změny, které mu přinesla předchozí masáž a je tázán na aktuální zdravotní a psychicky stav. Pokud se rozhodne masáž podstoupit, dává tím jasně a svobodně najevo svůj informovaný souhlas.

7.4 V průběhu masáže mohou být přítomny v prostorách provozovny i další osoby, ale nesmí tím být narušen průběh masáže. V případě dětí do 15 let, osob se zdravotním postižením či osob nesvéprávných musí být vždy přítomen doprovod dospělé osoby.

7.5 Zákazník během masáže nebude mít na sobě žádné šperky. Provozovatel neručí za jakékoliv případné ztráty věcí zákazníka před masáží, během masáže ani po masáži.


VIII. Odmítnutí a přerušení služby

8.1 Služba může být provozovatelem před jejím započetím odmítnuta v těchto případech:

  • zákazník vykazuje zjevné příznaky infekčních onemocnění
  • zákazník vykazuje stav pod vlivem návykových látek nebo pod vlivem alkoholu
  • zákazník vykazuje zdravotní problémy medicínského charakteru, které jsou kontraindikací objednané procedury
  • zákazník vykazuje nevyhovující hygienický stav
  • zákazník se během objednávání termínu nebo během procedury vyjadřuje nepřístojným způsobem, působí hluk, uráží poskytovatele služeb
  • zákazník nepotvrdil svým podpisem vypsané kontraindikace
  • zákazník nesplnil podmínky poskytování mobilních služeb podle bodu 6.3 těchto obchodních podmínek
  • u zákazníka se v minulosti objevila alergická reakce související s použitím materiálu, které se při poskytování služby běžně používají (např. alergie).

Zákazník je povinen na tuto skutečnost provozovatele služeb s dostatečným předstihem upozornit (při objednávání služby) a tato skutečnost nezakládá oprávnění k reklamaci již provedené služby

8.2 Zákazník má právo kdykoliv před započetím služby její poskytnutí odmítnout bez nutnosti udání důvodu.

8.3 Při odmítnutí služby podle bodu 8.1 a 8.2 nevzniká zákazníkovi nárok na vrácení uhrazených služeb, případně nezaniká právo poskytovatele na jejich úhradu. Veškeré dohodnuté služby je nutno uhradit tak, jako by k poskytnutí služby došlo v plném rozsahu.

8.4 Služba může být provozovatelem předčasně ukončena za následujících podmínek:

  • během služby se u zákazníka objeví zjevné příznaky onemocnění
  • během služby se u zákazníka objeví zjevné příznaky podnapilosti či návykových látek
  • během služby se u zákazníka objeví zjevné příznaky zdravotních problémů
  • během služby se bude zákazník přes opakovanou výzvu chovat nepřístojným způsobem
  • během poskytování služby se objeví alergická reakce na použité materiály

8.5 Zákazník je oprávněn kdykoliv v průběhu poskytování služeb požádat o jejich přerušení. Provozovatel je v takovém případě povinen masáž přerušit tak, aby nedošlo k negativním dopadům na fyzické zdraví zákazníka. Za tímto účelem je zákazník povinen strpět dokončení minimálních nezbytných procedur a postupů k tomu směřujících.

8.6 V případě přerušení služeb podle bodů 8.4 a 8.5 nezaniká právo poskytovatele na úhradu celé služby ve sjednaném rozsahu, stejně jako zákazníkovi nevzniká nárok na vrácení již zaplacené úhrady, a to ani částečně. Službu je nutné vždy uhradit tak, jako by proběhla v celém rozsahu. Výjimkou z tohoto pravidla je pouze přerušení služby podle bodu 8.4 čísla 1., 3. a 5 v případě, že o důvodech přerušení zákazník předem nevěděl a ani při vynaložení běžné péče a pozornosti vědět nemohl. V takovém případě má poskytovatel nárok na poměrnou část ceny podle trvání již poskytnuté služby, případně má zákazník nárok na vrácení poměrné částky za neproběhlou část služby.


IX. Dárkové poukazy

9.1 Pro všechny dárkové poukazy platí, že jejich hodnota nebo druh objednané služby je uveden přímo na poukazu. Poukaz není směnitelný za peníze a nelze ho rozměnit. U dárkového poukazu s uvedenou nominální hodnotou lze přesný druh služby dohodnout při sjednávání termínu návštěvy, nebo před zahájením služby. Popis jednotlivých služeb najdete na webových stránkách provozovatele. V případě reklamace u služby, u které byl uplatněn dárkový poukaz, bude vrácena částka prostřednictvím náhradního dárkového poukazu. V případě ztráty nemůže být dárkový poukaz nijak nahrazen.

9.2 Poukaz není vázaný na konkrétní osobu a lze jej volně převést celý nebo jeho nevyčerpanou část na třetí osobu bezúplatně i za úplatu. Jakákoli manipulace s poukazem nebo jeho úprava, ovlivňující celkovou podobu či strukturu (papír, šablona, font písma, rozložení textu, barevné schéma apod.) je považována za padělání oficiálně vystaveného dokumentu, jež je dle platných zákonů trestné.

9.3 Dárkový poukaz je platný, pokud nebyla vyčerpána jeho hodnota, nebo neuplynula lhůta jeho platnosti. Poukaz lze použít i pro částečnou úhradu s hotovostním doplatkem nebo s doplatkem platební kartou.

9.4 Lhůta platnosti dárkového poukazu je šest měsíců od data prodeje, uvedeného na dárkovém poukazu. Služby masáží je nutno vyčerpat nejpozději do uplynutí lhůty platnosti poukazu. Za nevyčerpanou hodnotu poukazu po době uplynutí platnosti se peníze nevrací. Pokud se poukaz stane nevhodným dárkem, nelze jej směnit zpět za hotovost.

9.5 Dárkové poukazy jsou v tištěné podobě a jsou dostupné přímo u provozovatele nebo v elektronické podobě na webových stránkách provozovatele (www.masazedana.cz). Po dohodě je možné zaslat dárkový poukaz kupujícímu, nebo zákazníkovi na uvedenou adresu na základě hotovostní platby nebo bankovním převodem.


X. Permanentka

10.1 Permanentka se vydává pouze na konkrétní proceduru. Není vázaná na konkrétní osobu a v době platnosti může být využita kýmkoliv.

10.2 V ceně permanentky je celkem 6 masáží 5 + 1 zdarma. Za každou masáž získáte razítko 5 masáží a 6 je zdarma (5 x masáž v trvání 60 minut + 6 masáž zdarma v trvání 60 minut) – platí zvýhodněná cena.

10.3 Permanentka není směnitelná za peníze a nelze ji rozměnit. Přesný druh služby lze dohodnout při sjednávání termínu návštěvy, nebo před zahájením služby. Popis jednotlivých služeb najdete na webových stránkách provozovatele. V případě ztráty nemůže být nijak nahrazena.

10.4 Jakákoli manipulace s permanentkou nebo její úprava, ovlivňující celkovou podobu či strukturu je považována za padělání oficiálně vystaveného dokumentu, jež je dle platných zákonů trestné.

10.5 Permanentka je platná, pokud nebyla vyčerpána její hodnota, nebo neuplynula lhůta její platnosti. Lhůta platnosti je šest měsícům od data prodeje, uvedeného na permanentce. Služby mobilních masáží je nutno vyčerpat nejpozději do uplynutí lhůty platnosti permanentky. Za nevyčerpanou hodnotu permanentky po době uplynutí platnosti se peníze nevrací. Pokud se permanentka stane nevhodným dárkem, nelze ji směnit zpět za hotovost.

10.6 Permanentky jsou v tištěné podobě a jsou dostupné přímo u provozovatele. Po dohodě je možné zaslat permanentku kupujícímu, nebo zákazníkovi na uvedenou adresu na základě hotovostní platby nebo bankovním převodem


XI. Reklamace služeb

11.1 Při reklamaci poskytovaných služeb postupuje poskytovatel i zákazník dle platné zákonné úpravy, zejména podle ustanovení OZ a ZOS. Zákazník bere na vědomí veškerá pravidla a lhůty stanovené v příslušných předpisech a v případě reklamace je povinen dle nich postupovat.

11.2 Reklamaci lze nad rámec zákonných možností podat také elektronicky na e-mail provozovatele uvedený na jeho webových stránkách. Okamžikem uplatnění reklamace je její doručení provozovateli.


XII. Zpracování osobních údajů a souhlas se zpracováním osobních údajů 

12.1 Veškeré zpracování osobních údajů probíhá podle Zásad zpracování osobních údajů, jež jsou v souladu s platnou legislativou.

12.2 Účastník bere na vědomí, že poskytování jeho osobních údajů v rozsahu uvedeném v Zásadách zpracování osobních údajů je smluvním požadavkem potřebným pro poskytnutí služby. Jejich poskytnutí je věcí osobní vůle účastníka, ale bez poskytnutí osobních údajů v požadované míře nelze řádně službu poskytnout.


XIII. Závěrečná ustanovení

13.1 Znění všeobecných obchodních podmínek může provozovatel měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá podobu účinnosti předchozího znění všeobecných obchodních podmínek.

13.2 Tyto všeobecné obchodní podmínky vstupují v platnost a účinnost dne 28. 4. 2025


https://www.facebook.com/dana.semerakova.54